BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 20, 2009

biasa saja..

hari ini segala galanya berlaku seperti biasa..
tiada apa yang special..
semua nya biasa saja..
bangun pagi macam biasa..
kelas macam biasa..
makan macam biasa..
tidur macam biasa..
n macam biasa aku tak study walopon sok aku ada test..
PANDAI??
oooohhh tidak...
aku bukan budak pandai..
tapi ibu aku selalu cak..
"along,hang ni bukan xpandai.hang pandai,tapi hang malas.kalau hang rajin mesti hang boleh wat."
aku igt kata2 ibu aku 2..
tapi....................aku tetap malas..
cam na nak wat..
org kata xdak org lain boleh ubah prangai kita kecuali kita sendiri yg ubah..
macam mnapon ari ni dapat assignment baru..
lakonan plak 2..
tuk subjek softskill..
hurm..
aku still xdapat tkap ape motif subjek ni dicipta..
adakah semata mata tuk mnyusahkan aku??
adoyai.................

0 comments: